Rabu, 18 Mei 2011

jaga diri elok-elok ok.

sepatutnye aku patut cerita pasal ini semalam tapi aku tak sempat..

salam semua..

selama la hari yang paling sedih buat aku dan sherry sebab itulah hari perpisahan kawan aku yarm dye dapat dapat masuk PLKN..
 aku dan sherry pagi-pagi sudah sampai kat stadium.. sepatutnye yarm yang patut datang dulu tapi kteowng yang datang dulu.. hehehe..
tapi aku sedih la sebab aku dan sherry je yang datang.. tapi tak apa la aku paham kawan-kawan aku yang lain ada hal masing-masing..

aku sedih waktu yarm nak pergi plkn... biasa la kali pertama yarm berpisah dengan keluarga dan kawan-kawan selama 3 bulan pulak tu.. lama jugak ok.. kteowng ada jugak jumpe min dan chaoh dyeowng pun masuk plkn jugak.. harap-harap dyeowng jaga yarm kat sana.. :)

yarm nangis-nangis waktu salam famili dye dan salam aku dengan sherry.. aku dan sherry memang nak nangis waktu tu tapi kteowng tahan je..
aku, sherry dan famili yarm tunggu kat situ sampai bas yarm gerak.. famili yarm ikut bas yang yarm naik sampai kat PLKN KAMPUNG LAWAN KUDA.. kteowng lepas yarm sudah pergi kteowng pun balik..
 tapi memang berat hati nak pisah dengan yarm waktu tu tapi nak uat macam mana sudah terpaksa.. hurmm..

"mula memang la tak nak tapi lama-lama ang pasti suka kat situ.."
aku harap ang dapat jaga diri kat sana dan aku harap ang sabar dengan dugaan yang ang akan hadapi kat sana nanti.. pasti ang akan dapat banyak pengalaman yang mencabar kat sana.. cemburunye aku sebab tak dapat terpilih masuk plkn.. hehehe

SEMOGA ANG BERJAYA KAT SANA..hehehe.. ;)
kteowng sayang ang sangat-sangat !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan