Ahad, 24 Julai 2011

kehidupan sekarang.. :)

mesti ramai tanye tentang kehidupan aku sekarang kan??

kehidupan aku sekarang alhamdulila aku tak sedih macam dulu dah..
akhir nye aku dye sudah tahu tentang perasaan aku kat dye dan aku sudah dapat jawapan dari dye..
 
mula-mula tu memang susah nak terima tapi tak apa la memang tu yg aku tunggu selama nyh.. akhir nye aku dah dapat jawapan nye.. tak apa la memang aku tidak ditakdir kan untuk dye... aku redo dengan apa yang terjadi dalam hidup aku selama nyh..

aku sekarang tengah berusaha nak lupa kan kisah yang lama dan nak nak bukak buku baru dalam hidup aku tapi aku perlukan masa jugak nak lupa kan semua nyh memang la kadang-kadang aku ada teringat kat dye tapi kita kalau nak lupa sesuatu yang kita sayang mana boleh nak lupa dalam sekelip mata betul tak? kita kena la perlu kan masa nak lupe semua tu.. aku pun tengah dalam proses nak lupe kan dye tapi setiap kali aku nak lupa kan dye msty ada sesuatu yang buat aku teringat kan dye.. contoh nye kalau sebut nama dye walaupun tu bukan dye nama je sama pastu kalau ternampak dye on9 FB dan nampak dye kat mane-mane..
aduh!! nape la susah sangatt nak lupa dye nyh.. hurm.. sabar je la..

nape la aku lambat buat keputusan nak sambung belaja? kalau la aku buat keputusan awal-awal tentu aku dah tak kat ipoh nyh.. selagi aku tak kua dari ipoh nyh mesti aku susah nak lupa kan dye.. tahu jea la walaupun kenangan aku dengan dye tak banyak tapi kenangan aku tu kebanyak kan nye kat meru.. aku dah la dok meru macam mane la aku nak lupe kan dye macam nyh..

aku kena nekad aku kena terus kan kehidupan aku.. aku tak boleh macam nyh terus tak elok untuk kehidupan aku.. kehidupan aku masih panjang la.. ang kena nekad linda !! lupa semua deritaan ang selama nyh.. terus kan hidup maju kan kehadapaan keyh? cayok-cayok!!!! hehe..

doa kan aku yea supaya aku dapat sambung belaja.. bia la aku sambung belaja dari pada aku tak ada buat apa langsung kat rumah.. mungkin dengan aku sambung nyh boleh lupa kan dye.. mungkin jugak hati aku akan .terbuka untuk orang lain.. doa-doa kan aku yea.. ;)

kawan-kawan aku semua aku nak berterima kasih sebab bersama aku tak kira susah atau senang pastu layan perangi aku yang nakal dan poyo nyh.. mesti korang beron dengan aku kan tapi korang sabar jea sebab tu la aku SAYANG KORANG SEMUA!! mmuuuaaahhh!! hee.. :)

yarm,elina,sherry,nina,nani,mai,biha,yana n ena tapi tak lupa jugak budak sorang nyh kina@k.long korang lah kawan terbaek aku dari dulu sampai la sekarang.. <3
I LOVE YOU ALL !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan