Sabtu, 27 Ogos 2011

kesedihan aku..

Assalamualikum.. hye..

kesedihan aku memang korang tak nampak tapi kalau korang nampak mesti korang tak sanggup nak tngok.. korang tahu tak setiap kali aku pikir kn dye mesti aku sedih sampai kesedihan aku tu boleh membuat kn aku mengeluar kan air mata sampai air mata aku nyh tak henti-henti jatuh ke muka bumi.. korang nampak jea aku aku happy gembira tak sedih.. tapi sebalik semua tu tuhan saje la yang tahu..

aku rindu dye sangat-sangat sampai rindu aku kat dye tu membuatkan aku menagis.. aku tak tahu la kenapa rindu aku kat dye tu sampai macam tu sekali.. aku tak tahu la kenapa air mata aku nyh mesti nak mengalir setiap kali pikir pasal dye.. nape la air mata nyh susah sangat nak henti.. korang tahu tak aku penat dengan semua nyh.. aku penat menderita macam nyh tapi air mata nyh tetap jugak nak mengalir.. aku tak tahu sampai bila aku nak macam nyh.. hidup aku dah cukup menderita sebab dye..

aku sekarang kena kuat kan hati aku tak boleh sedih sebab dye lagi.. aku tak nak hidup aku penuh dengan kesedihan... aku pun teringin juga nak ase bahagia macam kawan-kawan aku yang lain.. aku kena cuba jugak lupe kan dye macam mana cara sekali pun.. walaupun susah tapi aku kena jugak.. aku perlu ubah hidup aku nyh.. sampai bila aku nak sedih sebab dye.. tak guna aku sedih sebab dye dah.. dye bukan ase apa yang aku ase selama nyh.. apa pun aku kena nekad jugak.. aku kena berusaha.. usaha tanda kerjayaan.. betul kn?

kalau aku nak hilang kn kesedihan dari kawan-kawan aku je la.. lepak dengan kawan-kawan la yang hilang kesedihan aku walaupun sekejap.. terima kasih kawan-kawan ku yang tersayang.. aku sayang korang sangat..
untung dapat kawan macam korang dan untung jugak ada akak yang sayang kat aku..(kak danie) hee.. muuaahh!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan