Selasa, 11 Disember 2012

kampung aku sbulm diubahsuaikan..

Assalamulaikum

Sekarang nyh kampung aku tengah diubahsuaikan.. 

Mesti aku akan rindu kan rumah yang dulu yg sebelum nyh papan sekarang dah guna batu..
Dulu rumah tu kecik sekarang dah besar gler.. bilik pun dah banyak siap boleh pilih lagi nak bilik mane.. hehehe..

Kampung zaman sekarang memang terbaik lah.. zaman dulu kampung semua pakai papan je jarang rumah kampung gune batu..
Tapi sekarang kampung tak macam dulu,  sekarang kampung dah macam bandar banyak rumah dah guna batu..

Aku sebenar nak korang tgok rumaj kampung aku sebelum rumah tu diubahsuaikan..
Aku tangkap gambar dalam rumah jea dekat luar aku tak tangkap sebab aku lupe.. hehehe

rumah kampung aku dua tingkat.. tak ada besar mane pun.. biasa biasa je.. hehehe..
lihat la gambar nyh di bawah :






nyh bahagian rumah atas.. banyak barang lame lame.. 
opah saya memang suka simpan barang lame nyh.. jangan berani nak buang barang dye tau ! hee











hmm.. aku rindu lah rumah masa nyh !!!
banyak kenangan rumah tu.. :(
tak akan aku lupa sampai bila bila !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan