Rabu, 11 Disember 2013

Rindu blog aku.. dah lame tak update

Assalamuaikum





Lama sunguh aku tak update blog ini.. Rasa macam suda berabuk je aku tengok.. hahaha
Aku rasa macam nak dekat setahun aku tak update..
Sebenarnye banyak aku nak cerita tapi aku tak tahu la dari mana cerita nak aku mulakan.. 
Banyak sangat cerita baru dalam hidup aku.. emm..

Tapi sekarang ini aku hanya nak tulis yang aku dah lama sangat tak bukak blog aku ni..
Aku rindu sunguh nak update semua cerita aku pendam dalam hati..
Nak kongsi cerita dengan kawan-kawan aku tak tahu nak cakap..
So aku hanya boleh luankan dekat blog je.. Lagi pun blog boleh bila-bila masa je nak aku luahkan.. 

Kadang benda nak kita cerita tak tentu masa kan?

Tapi dalam tahun 2013 ni banyak sangat cerita sedih yang terjadi dalam hidup aku dan kawan-kawan aku yang lain..

:(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan