Sabtu, 16 April 2011

aku harap aku tabah dengan semua nyh..

assalamualaikum..


setiap kali aku dngar lagu tentang perasan or lagu sedih mesti aku tringat kt dye..
aku tak tahu nape aku susah nak lupe kan dye..
walau pon selama nyh aku nk lupe kn dye tapi nak lupe kn dye la yg buat kan aku tringat kt dye lagi..
aku tak tahu nape aku nyh bodoh sngat ! macam tak orang lain je nak aku pilih..
nape la mesti aku pilih dye ?
idop aku selama nyh dh cukup mnderita kerana dye..
aku tunggu dye, aku pikir pasal dye, aku risau pasal dye, aku rindu dye..
sampai aku tanya kat mmbe lama dye tentang dye..
tapi dye ada ke tunggu aku, pikir pasal aku, rindu aku dan tanya pasal aku kat mmbe aku macam mana aku buat selama nyh??
ADA KE??



aku tak tahu nape aku masih mahu kan dye walau pon dye buat aku macam nyh...
walau pon aku selalu cakap yg aku menyesal kenal dye, aku mnyesal suka dye, mnyesal sayang dye, mnyesal cinta dye...
tapi tu semua mulut aku yg brkata.. kalau tanya hati aku aku gembira pernah kenal dye, aku gembira pernah suke, aku gembira pernah sayang dye, aku gembira pernah cinta dye..


kadang-kadang aku trpikir nape hidup aku macam nyh..
nape Allah kenal kan aku dengan dye..
nape aku mesti mnderita sebab dye..
NAPE SEMUANYE TENTANG DYE !!!


aku tak sanggup nak tanggung smua nye sendiri..
kalau la aku dapat cite semua tentang perasaan aku kat dye..
tentu aku tak mnderita macam nyh..
aku nk tahu sangat dye tahu tentang perasaan aku nyh..
tapi aku tahu aku tak kan dapat buat semua nyh..
aku kena pikir dye suda ad yg punya..
tak kan la aku nk luka kn hati orang..
aku tak nk orang tu mnderita macam aku..
bia aku je yg merasa semua tu..


aku tahu yg dye bukan untuh aku..
:(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan