Sabtu, 30 April 2011

aku rindu korang semua.. !!

salam..

tak lama lagi mesti aku sunyi, sunyi sangat-sangat...

kawan-kawan aku tak lama lagi ada yg nak pergi PLKN, ada yg nak pindah dan ada yg buat hal sendiri.. mesti aku rindu korang semua kn? hehe..
korang nanti kalau ada yg pergi PLKN kea atau apa-apa je la korang buat jangan la lupe aku ok? aku tak akan lupe korang "KEBEBE TETAP DALAM HATI AKU"..Hehe.. korang la kawan aku,sahabat aku dan juga family aku...
aku ase bertuah sangat dapat berkawan dengan korang semua..
aku hope kite semua dapat kekal berkawan selama nye...
walaupun kite semua jarang lepak sama-sama.. aku tahu sekarang nyh ada timbul salah faham... tapi aku hope semua tu tak terjejas hubungan kita semua...

kita semua kan dh berkawan dari sekolah menengah lagi.. macam-macam kita semua hadapi sama-sama.. macam kite semua couple pulak cara aku cerita nyh.. hehehe..
aku rindu la zaman kite semua sekolah dulu.. mesti korang pon rindu jugak kn?
ingat tak kita semua ada buat hal.. pastu kita smua ada cari pasal dengan cikgu.. aku tak tahu nape kita semua tak suka dengan cikgu tu.. huhuhu.. tapi memang seronok kalau di ingat kn balik... pastu ingat tak kita ada meniaga kat sekolah.. waktu tu la semua orang dapat tahu kita semua adalah KEBEBE.. tak sangka dengan nama KEBEBE semua orang kenal kita.. best kn?
tapi memang rindu giler la.. lebih-lebih lagi kite semua dh habis sekolah lagi la bertambah rindu..



nyh la KEBEBE..
nina,nani,linda,ena,nai,yarm,yana,biha,elina dan sherry..

SAYANG KORANG SANGAT-SANAGT !!!!!!

2 ulasan:

  1. lurve u 2 yah..

    insyalh.ako xakn upe ang.. ngee

    BalasPadam
  2. i love u tO..
    aku pon tak akan lupe kan ang..
    muahx!
    hee.. ngee..

    BalasPadam