Jumaat, 24 Februari 2012

assalamualaikum

malam nyh aku rasa sayu sangat.. tak tahu la nape.. hmmm.. :(

aku harap aku cuti seminggu nyh dye dapat lah luangkan masa lebih dengan aku tapi tak pun.. aku tahu dye sibuk tapi jangan la abaikan aku.. dengan kawan-kawan ada je masa tak kan la dengan aku tak ada.. aku tahu kita berdua duduk jauh.. duduk jauh la lagi tambah rindu aku kat dye... dah la kita tak pernah jumpe.. hari-hari aku berharap yang aku dapat jumpe dye nanti tapi tak tahu bila.. jujur dari hati aku,, aku nak sangat jumpe dye tapi entah la bila.. hmm :(


dah 4 bulan lebih kita orang couple perangai tetap sama jea.. kalau aku sakit hati kea, merajuk kea dye mana ada nak cari aku.. dye macam tak paham perasaan aku.. aku bukan nak menggedik kea apa kea.. aku cuma bermanja jea.. lagi pun kita orang kan masing-masing duduk jauh.. jumpe pun tak pernah.. nak harap kan skype sampai bila?? skype pun jarang.. dye asyik sibuk jea memanjang pastu kalau ada masa pun dengan kawan-kawan dye jea dengan aku tak pun.. hmm.. walanpun dye buat aku macam nyh sayang aku kat dye tak pernah putus.. betul aku sayang dye sangat tapi aku takut kalau dye layan aku macam nyh terus satu hari nanti sayang aku kat dye hilang.. ya allah aku tak tu terjadi.. aku tahu jodoh dan pertemuan semua dari allah.. allah yang menentukan kita sebagai manusia hanya merancang je..


aku rindu dye lah.. dye tak rindu aku kea?? hmmm

ermm.. korang rasa dye betul-betul series tak dengan hubungan nyh??

mula la aku pikir bukan-bukan.. hmm..

keyh la nak tido.. selamat tgh malam semua.. huhu

love u all.. mmuuaahhx!! <3 ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan