Rabu, 22 Februari 2012

cuti seminggu jea..

ASSALAMUALAIKUM

hai korang semua..  hehehe

dah lame aku tak updated blog nyh kn? ^_^

pejam celik pejam celik suda sebulan aku belajar kan?.. huhu..

nak cakap best tu tak la sangat.. boleh la.. hee.

hmm.. cuti seminggu nyh bosan sangat lah.. tak dapat nak kua pergi mana-mana.. hari ahad tu kebebe ada ajak kua tapi aku balik kampung la pulak.. tak dapat aku nak kua dengan dengan korang semua.. WEYH!! AKU RINDU LAH NAK KUA DENGAN KORANG LORH.. :'(
tak ada siapa ke nak ajak aku kua nyh?? cuti aku nak abis dah nyh.. hmm,,ada pakwe pun bukan nak msj.. sikit-sikit sibuk je.. nak ada masa dengan aku pun susah.. dengan mmbe ada je masa.. aku tahu la aku duduk jauh.. nak jumpe pun susah.. hmm.. pape jea lah!! buat sakit hati je.. grrrrrr!!!!

cuti nyh je aku free.. mungkin lepas habis cuti nyh aku sibuk sebab aku ada lawatan.. kenduri abang yarm pun aku tak tahu aku dapat cuti ke tak.. "yarm kalau aku tak dapat datang jangan marah tau" jangan risau aku cuba balik nanti ek? hee :)

weyh! kebebe semua aku baru teringat.. semalam aku lepak dengan yana n abg ewan.. dye orang jadi kahwin bulan 8 nyh lepas raya... kita orang plan lepas abg ewan n yana kahwin baru buat plan "bercuti kebebe" tapi tak tau kat ane lagi.. plan dulu je.. nanti kita semua bincang ek? huhu.. tapi yang penting bagi aku habis belajar sampai bulan 6 nyh pastu bagi aku keje dulu.. tak kan nak pergi bercuti tak payah ada duit kot.. mesti kena ada duit kan? hee.. ha! satu lagi.. kalau boleh jum la tido kat sane.. sehari pun tak apa lah.. jum la weyh.. :(
ajak la pakwe n tunang korang ek.. pakwe aku, aku tau la dye ikut ke tak.. dye tu selalu sibuk bukan ada mase pun.. kalau aku ajak pun tentu dye tak dapat ikut nye.. orang sibuk kata kan.. hmm..

keyh la.. nanti kita bincang pasal nyh ek.. harap dapat tido sane kalau jadi pergi bercuti nanti.. hehehe..

keyh la nanti aku updated blog aku nyh lagi.. byebye.. <3 mmuuaahhh!! ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan