Ahad, 26 Jun 2011

aku hrp aku buat kptusan yg betul..

Assalamualaikum

aku nak cerita kat kornag yang aku telah beri tahu hal sebenar kat laki yang aku cple nyh..
aku tak sanggup nak luka hati dye , aku tak sanggup nak tipu dye dan aku tak sanggup nak tanggung derita lagi.. cukup la dengan derita yang aku ada selama nyh..

waktu aku nak cerita hal nyh kat dye hati aku berat sangat nak bagi tahu kat dye.. tapi aku terpaksa buat semua tu sampai bila aku nak pendam hal nyh .. aku dah tak sanggup nak tanggung semua tu.. bia la aku kembali dengan kehidupan aku dulu.. aku lebih rela tunggu laki yang aku suka tu...

aku cerita semua tu kat dye tadi mulut aku berat sanggat nak bagi tahu tapi tu jalan terbaik untuk aku dan dye.. aku tahu dye mesti sedih sangat-sangat tapi aku terpaksa.. lagi pon perjalanan hidup dye masih jauh lagi.. dye boleh dapat pmpuan lebih baik dari aku.. aku harap dye dapat menerima semua tu.. aku sekarang hanya tunggu dye beri jawapan kat aku jea.. aku harap dye faham keadaan aku sekarang nyh.. hurmm..

Assalamualaikum.. :(

2 ulasan: