Ahad, 12 Jun 2011

kenangan pahit dan manis bersama

hidup ini penuh dengan pahit manis..

assalamualaikum..

banyak pahit manis yang kite smua lalui dalam hidup ini... banyak kenangan pahit dan manis yang ada setiap dalam diri seseorang yang susah untuk di lupa kan..

sepanjang aku hidup dalam dunia yang allah cipta ini banyak pahit manis aku dapat... banyak kenangan pahit dan manis yang susah aku lupe.. banyak kenangan aku bersama famili,kawan-kawan dan orang-orang yang pernah aku kenal... macam-macam aku dapat KESEDIHAN dan KEGEMBIRAAN lah yang selalu aku lalui.. aku tahu  korang pun mesti ada jugak kan? setiap dalam hidup seseorang mesti ada nye lahh..

kenangan pahit dan manis yang paling aku suka adalah la bersama kawan-kawan aku yang tersayang tapi aku suka gak kenangan pahit dan manis aku bersama keluarga.. 
kenangan pahit manis aku bersama kawan ialah waktu zaman sekolah  macam aku lalui dengan dia-orang... zaman sekolah memang seronok gile !!! macam-macam aku dan kawan-kawan aku lalui bersama.. pahit manis kite-orang sentiasa lalui bersama..buat jahat bersama , gaduh dengan orang bersama dan macam-macam lagi la kita-orang lalui bersama.. Ooopps!! terkantoi pulak bagi tahu kat korang yang kite orang ini nakal kat sekolah.. Hehehe.. :) [ ini pahit manis kat sekolah ]

kenangan aku bersama kawan-kawan ialah waktu luar sekolah bukan cerita dalam sekolah tau.. ini cerita luar sekolah pulak..macam-macam jugak pahit manis kite-orang.. kenangan manis waktu bufday kawan-kawan aku.. kita-orang main tepung habis semua jadi zombi.. hehehe.. yang seronok nye semua kebebe ada dan juga kawan-kawan laki.. itu lah kenangan manis aku yang best sekali.. kenangan pahit pulak waktu kita-orang masing-masing salah faham yang membuatkan timbul rasa marah, benci dan dendam keluar dalam hati kita-orang tapi semua tu tidak menjadi halang untuk memusnahkan persahabatan kita-orang walaupun hal tu besar tapi kite orang masih dapat mengatasi semua pahit yang kite-orang lalu itu.. Alhamdulila kite-orang masih lagi bersama sampai sekarang.. aku SAYANG kawan-kawan aku !! mmmuuuuaaaahhhx!

aku harap kita-semua tak akan lupa kenangan kite-semua berkawan selama ini..

salam.. :)

1 ulasan:

  1. INGIN CEPAT JADI JUTAWAN YUK MARI GABUNG SEKARANG JUGA

    KharismaPokerMenjadiSitusBandarQOnlineTerprcayaIndonesia

    Promo yang diberikan :

    Minimal DP dan WD Rp. 20.000.
    Support bank lokal : BCA, BNI, BRI, MANDIRI, dan DANAMON.
    Bisa dimainkan di iPhone, Android, PC / Laptop.
    Online 24 jam setiap hari meskipun hari libur nasional.
    Memiliki link alternatif : KharismaPoker.net.
    CS nya banyak , jadi pelayanannya cepat.
    Bonus REFERRAL 20% setiap minggunya.
    Bonus CASHBACK 0,5% setiap minggunya.
    Contact resmi kharismaPoker :

    Telp :+85588278896
    BBM;dc7cdd80

    BalasPadam