Khamis, 5 Januari 2012

aktiviti aku hari nyh dengan yarm n nani..

Assalamualikum..

haa!!! aktiviti aku hari nyh adalah..  :P
|
|
|
|
v
1. aku pergi hospital buat surat doktor sebab aku kan nak pergi berlajar dah selasa depan.. huhu..

2. jalan-jalan kat meru dengan yaram kejap sebelum jumpe nani..

3. kita orang bergambar kejap kat meru high.. saje nak poyo.. haha..

4. lepak kat rumah yarm kejap kat rumah yarm pun kita orang bergambar lagi.. lepas tu main dengan haikal.. penat jugak main dengan budak tu... nak rehat pun tak bagi.. huhu..

5. malam pulak kua kejap dengan yarm dan akak dye cuniey..

6. last sekali yarm lepak depan rumah aku.. kita orang berkelah kejap.. hehehe.. sejuk ouh malam-malam lepak depan rumah tapi best.. ^_^

lupe pulak kita orang ada ambik gambar tadi.. patut aku mintak gambar tu.. boleh bagi korang tngok gelagat kita orang.. hehehe.. 


nyh gambar yang kita orang ambik sama-sama.. banyak aku letak.. hahaha.. :P




















hehehe.. sje nak letak banyak.. 


gila-gila kan kita orang.. hahaha!!! 


tamat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan