Rabu, 4 Januari 2012

aktiviti hari nyh.. haha

Assalamualikum

keyh! dalam seminggu nyh aku akan tulis macam-macam kat blog aku nyh.. sebab nanti aku dah sambung belajar aku dah jarang tulis kat blog dah.. sementara ada masa nyh boleh aku tulis macam-macam... hehehe..

hari nyh aktiviti aku macam biasa duduk rumah jea.. benda yang selalu aku buat..

makan , tngok tv , online n lain-lain lagi.. heheh

bosan kan aktiviti seharian aku nyh??? :P

nak join tak cara aktiviti seharian aku nyh??? best tapi bosan.. haha..

lama duduk rumah macam nyh boleh mati akal oUh!!!!
tak siapa kea nak ajak aku kua nyh.. ermm  :(

apa la kawan-kawan aku buat sekarang nyh kn??
mesti ada yang tengah kerja.. ada yang duduk rumah macam aku.. hehe.. dan ada yang kat kolej masing-masing.. huhu..

aku rindu la kat korang.. aku rindu sangat time kita semua lepak sama-sama.. bila dapat lepak ramai-ramai lagi ek?? hmm.. aku rindu jugak pakwe aku apa la yang dye buat sekarang?? huhu


 keyh la.. tata.. huhu 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan