Jumaat, 6 Januari 2012

merapu jap.. haha!

Assalamualaikum

hari nyh aktiviti aku ialah..

macam biasa duduk rumah , kemas rumah... huhu

pastu ajak yarm datang rumah.. bosan sangat duduk rumah sorang-sorang... abang pulak kua.. huhu..

petang nani datang rumah nak bagi pendrive.. nani balik kejap aku dengan yarm datang rumah nani.. teman nani pergi kedai kejap pastu lepak rumah yarm kejap..

malam pulak teman yarm pergi pasar malam.. pastu lepak rumah yarm.. dah lame lepak tiba-tiba bosan pulak.. aku ajak yarm jalan kaki pusing meru dari rumah aku ke rumah yarm.. tak sangka aku exercise malam-malam.. haha.. dah la lampu jalan tiba-tiba tak ada.. risau pun ada tapi kita orang buat tak tau jea.. ala taman sendiri apa nak risau nye.. huhu.
pastu yarm lepak kat rumah aku kejap sebab ada kawan mak dye datang.. yarm segan nak masuk rumah.. haha..  ^_^

tu la kisah aku hari nyh..
 merapu pulak aku malam nyh.. hahaha.. !!! :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan