Rabu, 4 Januari 2012

sye harap sgt kat awk..

Assalamualaikum

aku nak luahkan sesuatu..

aku sayang dye sangat-sanagt.. kalau boleh aku tak orang lain selain dye... tapi ramai orang cakap jangan terlalu berharap dekat seseorang sebab kita tak tahu dye ke jodoh kita.. 


betul ke sayang?? hmm :(

 aku berharap sangat kat dye.. tapi kadang-kadang dengar orang cakap jangan terlalu berharap, benda tu tiba-tiba membuat aku berubah hati.. aku tak nak hati aku berubah disebabkan dengar kata-kata orang.. tapi kata-kata orang tu kadangkala ada jugak betul nye..

cukup la dengan kisah aku 3 tahon yang dulu.. aku betul betul berharap sangat dye kembali suke kat aku.. sampai aku sanggup tunggu dye.. last last aku sendiri yang merana.. hmm.. bodoh la aku nyh tak payah la nak nangis tengah-tengah malam nyh.. hmm

aku harap sangat orang yang aku sayang nyh tak buat aku sedih dah.. cukup la dengan apa yang terjadi kat diri aku yang dulu.. aku nak sangat rasa bahagia macam orang lain.. bila aku dapat semua tu?? hmm..

aku kadang-kadang terasa hati sangat dengan dye.. dye susah sangat nak layan aku.. aku paham dye sibuk tapi tak kan tak ada masa sikit untuk aku.. kalau boleh seminggu dye tak msj..  mungkin dye boleh tanpa aku.. tapi aku tak boleh tanpa dye.. 

kadang-kadang aku marah, aku merajuk dengan dye bukan sebab aku nak mengada-gada.. aku macam tu sebab nak dye tahu yang aku rindu dye , aku risau dye.. tapi dye tak tahu perasaan aku.. aku marah sikit dye pulak buat muke.. aku merajuk sikit dye pun nak merajuk jugak.. tak boleh kea dye pujuk aku.. bukan susah pun nak pujuk.. last last aku pulak yang kene pujuk dye.. sampai bila nak macam tu.. hati dye aku jaga tapi hati aku dye tak jage pun.. (air mata nyh tiba-tiba nak mengalir pulak )

aku kenal dye time sekolah dulu dye tak macam nyh pun.. dye selalu ada kat sisi aku walaupun aku dan dye berjauhan.. dye selalu msj aku.. kalau boleh henset tu sentiasa ada kat tangan..

tapi sekarang dah lain.. dye pun tak macam dulu.. dye banyak berubah sekarang.. 
dulu dye rajin sangat msj aku tapi sekarang tak dah , kalau dye rindu aku mesti dye msj aku tapi sekarang tak dah..

sekarang nyh aku yang selalu cari dye , selalu msj dye walaupun dye kadang-kadang tak balas msj aku.. kalau aku rindu dye aku mesti msj dye kadang-kadang tepon dye.. tapi susah sanagt nak cari dye sebab dye sibuk gila kalau boleh dalam seminggu tu dye tak ingat aku langsung.. kadang-kadang aku rasa aku nyh tak penting buat dye dan aku rasa kita orang couple cuma atas nama je.. 

(bby mintak maaf, bby cuma terasa dengan perangai ucuk.. kalau ucuk rasa bby tersalah anggap bby mintak maaf banyak.. bby tak ada niat nak cakap ucuk macam tu tapi perangan ucuk tu yang buat bby salah anggap kat ucuk.. harap ucuk tak marah apa yang bby cakapkan nyh.. hmm.. bby betul-betul sayang kan ucuk , sampai bby terlalu berharap sangat-sangat kat ucuk.. bby tak satu hari nanti apa yang bby harap kat ucuk hilang macam tu je.. bby tak nak tu terjadi dalam hubungan kita.. bby harap ucuk paham perasaan bby..) :(

apa la aku nyh tengah-tengah malam nak cerita benda yang sedih-sedih.. sampai air mata pun nak mengalir sekali.. suda-suda la tu linda uii.. hmm..

tapi aku rindu dye sangat-sangat.. sehari aku tak dapat msj atau tak dengan suara dye tak boleh.. tapi nak buat macam mane dye bukan suka msj pun.. henset dye pun kadang-kadang dye tak tahu letak mane.. hmm.. 
 sekarang nyh dye mesti la tengah tido.. mesti dye penat sangat kn.. aku harap dye tak lupa makan.. dye susah betul nak jage kesihatan dye.. cakap tak aku risau? kalau tak aku risau jage la kesihatan tu.. nanti sakit macam hari tu kan susah.... degil betul dye tu.. huhu..
degil macam mane pun aku tetap sayang dye.. ^_^





keyh la cik linda nak tido.. 
selamat malam semua.. EH! selamat pagi la.. hehehe
wweekkk!!! :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan