Selasa, 10 Januari 2012

esok nak pergi belajar.. huhu

Assalamualaikum

esok nak pergi belajar dah.. takut la nak pergi sebab tak pernah belajar jauh-jauh..
dah la tempat tu macam mendap jea.. aku harap aku tak mendap kat sane.. huhu
kalau korang dari ipoh nak pergi lumut jangan lupa singah la kat pasir salak.. ambik la aku sekali nak jugak ikut.. hehehe


aku dah tau esok nak pergi sempat lagi kua enjoy dengan akak danie dan adk dye..
kak danie dan adk dye ajak aku kua pergi jaya jusco kita orang karoke..
dah hari tu kua dengan geng kebebe pergi karoke kat situ jugak..
kua jea aku tahu.. hahah!!

ada ambik gambar tadi..







enjoy jea aku tahu.. hahaha!! dah la berapa hari nyh asyk kua jea koje aku.. apa la nak jadi.. hehe ^_^


ucuk ada mase msj la bby ek.. bby dah tak dapat nak online.. mesti bby mendap kat sane.. huhu

ucuk!! baby sayang ucuk sangat-sangat!!!! ucuk tau kan??? hehehe love u ucuk!! 
mmuuaahhh!!!!!!

lepas nyh aku tak dapat nak updated blog dah.. :'( sedih nye.. hmm

tak apa nanti aku balik meru macam-macam aku cerita kat korang.. 
korang tunggu tau.. hehehe

sayang korang!! hee

byebye semua.. hehe.

aku mesti rindu geng kebebe aku n fmly aku.. huhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan